გაკვეთილის გეგმა



გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი გვარი, პირადი ნომერი:  ლია ღაჭავა  55001008607
საგანი:  ფიზიკა
სწავლების საფეხური, კლასი:  საბაზო.  VIII  კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 20
გაკვეთილის თემა: სითბოს რაოდენობა
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეები შეძლებენ მონაცემთა წარმოდგენას სხვადასხვა საკომუნიკაციო საშუალების გამოყენებით, აღწერენ ნივთიერების აგრეგატულ მდგომარეობას, ადგენენ სითბოს რაოდენობის გამოსათვლელ ფორმულას და მის საზომ ერთეულს.

#
აქტივობის
აღწერა
გამოყენებული
მეთოდი /მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო
( წთ)
1
წინარე ცოდნის შემოწმება  დახურული კითხვების საშუალებით
დახურული კითხვები
საერთო საკლასო

5
2
ვატარებ  მინი პრეზენტაციას ტერმინი სითბოს რაოდენობის განმარტების მიზნით
პრეზენტაცია
ინდივიდუალური

2
3
მოსწავლეებს დავყოთ ჯგუფებად. თითოეულ ჯგუფს განვუმარტავ დავალებას
ჯგუფური მუშაობა.
ჯგუფური

5
4
თითოეული ჯგუფის პრეზენტაცია
პირველი ჯგუფი ადგენს   სითბოს რაოდენობის დამოკიდებულებას
ტემპერატურაზე
მეორე ჯგუფი ადგენს   სითბოს რაოდენობის დამოკიდებულებას მასაზე
მესამე ჯგუფი ადგენს   სითბოს რაოდენობის დამოკიდებულებას ნივთიერების გვარობაზე


https://www.youtube.com/watch?v=kiOgy9dzyog&fbclid=IwAR3wjvXBCj_-_92h386rQWYD3LQWW8Z6NkbHQbdnXVwOxzzultww4xGrJdA
6
5
პრეზენტაციის დროს ვაძლევთ მოსწავლეებს მათ მიერ დადგენილ დამოკიდებულებესა და დასადგენ ფორმულას შორის უკუკავშირს.  და ვადგენთ ერთეულებს
ინტერაქტიული მეთოდი
საერთო საკლასო
დაფა, ცარცი

10
6
ჯგუფებში ვაძლევთ დავალებას შეადარონ ზეთისა და წყლის  კუთრისიტბოტევადობა და ახსნან რომელ ნივთიერებას ესაჭიროება მეტი სითბოს გადაცემა.  და ვადგენთ სითბოტევადობის ფორმულას
ამოცანის ამოხსნა
 ისტის გამოყენება ( წინასწარ მოვამზადებთ პრეზენტაციას)
ჯგუფური მუშაობა.
ჯგუფური

10
7
 შეჯამება  მარტივი ამოცანის ამოხსნა  სითბოს  რაოდენობაზე




8
დავალება მოიძიეთ ინტერნეტ ქსელში ინ ფორმაცია სითბოს რაოდენობის კიდევ ერთერთეულზე  -  კალორიაზე





ფიზ. VIII. 7. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა წარმოდგენა სხვადასხვა საკომუნიკაციო  საშუალების გამოყენებით.
·         იყენებს საინფორმაციო-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებს თვისბრივი და რაოდენობრივი მონაცემების წარმოსადგენად. 
·         მოსწავლეს  შეუძლია   აღწეროს ნივთიერებისა აგრეგატული მდგომარეობები და ერთი აგრეგატული მდგომარეობიდან მეორეში გადასვლა
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
დაადგენს სითბოს რაოდენობის გამოსათვლელ ფორმულას, მათ საზომ ერთეულს და გაეცნობა ნივთიერებათა კუთრი სითბოტევადობიას ცხრილს.

                                                                 შეფასების რუბრიკა

პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა

პასუხობს თემას
1
საუბრობს გამართულაი ენით და იყენებს შესაბამის ტერმინოლოგიას
2
იყენებს თვალსაჩინოებას
1
იცავს დროის ლიმიტს
1

ინფორმაციის
მოძიების შეფასების რუბრიკა
მოძიებული მასალა შეესაბამება საკითხს/თემას
3
გამოყენებულია მრავალფეროვანი საიფორმაციო წყარო/საშუალება
3
მოპოვებული ინფორმაცია ორგანიზებულია
4

ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა

ჯგუფის ყველა წევრი ჩართულია
1
ჯგუფის წევრები ადგენენ სითბოს  რალოდენობის გამოსათვლელ ფორმულას
2
ჯგუფის წევრები თანამშრომლობენ (აზრის გამოხატვის თანაბარი პირობები)
2
ჯგუფი იცავს დროის ლიმიტს
1




Comments

Popular posts from this blog