გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის
სახელი გვარი, პირადი ნომერი: ლია ღაჭავა
55001008607
საგანი: ფიზიკა
სწავლების საფეხური,
კლასი: საბაზო. VIII კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა:
20
გაკვეთილის თემა:
სითბოს რაოდენობა
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეები
შეძლებენ მონაცემთა წარმოდგენას სხვადასხვა საკომუნიკაციო საშუალების გამოყენებით,
აღწერენ ნივთიერების აგრეგატულ მდგომარეობას, ადგენენ სითბოს რაოდენობის გამოსათვლელ
ფორმულას და მის საზომ ერთეულს.
#
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი /მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო
( წთ)
|
1
|
წინარე ცოდნის შემოწმება დახურული კითხვების საშუალებით
|
დახურული
კითხვები
|
საერთო
საკლასო
|
|
5
|
2
|
ვატარებ მინი პრეზენტაციას ტერმინი სითბოს რაოდენობის განმარტების
მიზნით
|
პრეზენტაცია
|
ინდივიდუალური
|
|
2
|
3
|
მოსწავლეებს დავყოთ ჯგუფებად. თითოეულ ჯგუფს
განვუმარტავ დავალებას
|
ჯგუფური მუშაობა.
|
ჯგუფური
|
|
5
|
4
|
თითოეული ჯგუფის პრეზენტაცია
პირველი ჯგუფი ადგენს სითბოს
რაოდენობის დამოკიდებულებას
ტემპერატურაზე
მეორე ჯგუფი ადგენს სითბოს რაოდენობის დამოკიდებულებას მასაზე
მესამე ჯგუფი ადგენს სითბოს
რაოდენობის დამოკიდებულებას ნივთიერების გვარობაზე
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=kiOgy9dzyog&fbclid=IwAR3wjvXBCj_-_92h386rQWYD3LQWW8Z6NkbHQbdnXVwOxzzultww4xGrJdA
|
6
|
5
|
პრეზენტაციის დროს ვაძლევთ მოსწავლეებს მათ
მიერ დადგენილ დამოკიდებულებესა და დასადგენ ფორმულას შორის უკუკავშირს. და ვადგენთ ერთეულებს
|
ინტერაქტიული მეთოდი
|
საერთო საკლასო
|
დაფა, ცარცი
|
10
|
6
|
ჯგუფებში ვაძლევთ დავალებას შეადარონ ზეთისა
და წყლის კუთრისიტბოტევადობა და ახსნან რომელ
ნივთიერებას ესაჭიროება მეტი სითბოს გადაცემა. და ვადგენთ სითბოტევადობის ფორმულას
ამოცანის ამოხსნა
ისტის
გამოყენება ( წინასწარ მოვამზადებთ პრეზენტაციას)
|
ჯგუფური მუშაობა.
|
ჯგუფური
|
|
10
|
7
|
შეჯამება მარტივი ამოცანის ამოხსნა სითბოს
რაოდენობაზე
|
|
|
|
|
8
|
დავალება მოიძიეთ ინტერნეტ ქსელში ინ ფორმაცია სითბოს რაოდენობის კიდევ ერთერთეულზე - კალორიაზე
|
|
|
|
|
ფიზ. VIII. 7. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა
წარმოდგენა სხვადასხვა საკომუნიკაციო საშუალების გამოყენებით.
·
იყენებს საინფორმაციო-საკომუნიკაციო
ტექნოლოგიებს თვისებრივი და რაოდენობრივი
მონაცემების წარმოსადგენად.
·
მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს ნივთიერებისა აგრეგატული
მდგომარეობები და ერთი აგრეგატული მდგომარეობიდან მეორეში გადასვლა
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
დაადგენს სითბოს რაოდენობის გამოსათვლელ ფორმულას, მათ
საზომ ერთეულს და გაეცნობა ნივთიერებათა კუთრი სითბოტევადობიას ცხრილს.
შეფასების რუბრიკა
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
პასუხობს თემას
|
1
|
საუბრობს გამართულაი ენით და იყენებს შესაბამის
ტერმინოლოგიას
|
2
|
იყენებს თვალსაჩინოებას
|
1
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
ინფორმაციის
მოძიების შეფასების რუბრიკა
მოძიებული მასალა შეესაბამება საკითხს/თემას
|
3
|
გამოყენებულია მრავალფეროვანი საიფორმაციო
წყარო/საშუალება
|
3
|
მოპოვებული ინფორმაცია ორგანიზებულია
|
4
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
ჯგუფის ყველა წევრი ჩართულია
|
1
|
ჯგუფის წევრები ადგენენ სითბოს რალოდენობის გამოსათვლელ ფორმულას
|
2
|
ჯგუფის წევრები თანამშრომლობენ (აზრის გამოხატვის
თანაბარი პირობები)
|
2
|
ჯგუფი იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
Comments
Post a Comment